Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Тихонченко Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Краснокутська Н. С. Лідогенерація як інструмент формування клієнтоорієнтованих стратегій мережевих підприємств [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 428-433. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_11_69 Обгрунтовано стратегічні напрями лідогенерації як інструмент підвищення клієнтоорієнтованості мережевих підприємств. На основі вивчення загальних принципів і методів лідогенерації визначено ступінь відвідуваності Інтернет-магазинів товарів FMCG на ринку Харкова, досліджено структуру їх клієнтського трафіку, проаналізовано змістовність сторінок Інтернет-магазинів у соціальних мережах з точки зору формування та реалізації потенціалу лідогенерації. Базуючись на результатах аналізу, а також ключових індикаторах лідогенерації, запропоновано науково-методичний підхід до обгрунтування її стратегічних напрямів з метою підвищення клієнтоорієнтованості мережевих підприємств, що грунтується на коефіцієнтному методі, факторному аналізі та аналізі чутливості. У межах цього підходу основними критеріями, за якими здійснюється вибір пріоритетів лідогенерації, визначено чутливість обсягів реалізації товарів до змін коефіцієнта конверсії, чутливість до змін структури трафіку та середнього чека. Позиціонування напрямів лідогенерації в обраній системі критеріїв дозволяє науково обірунтувати пріоритети її здійснення, дотримуючись при цьому принципу клієнтоорієнтованості.
| 2. |
Краснокутська Н. С. Особливості стратегічного аналізу під час формування crm-стратегій у підприємствах торгівлі [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко, А. М. Одарченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 5(1). - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_5(1)__3
| 3. |
Тихонченко Р. С. Розробка CRM-стратегії на підприємствах роздрібної торгівлі на основі процесного підходу [Електронний ресурс] / Р. С. Тихонченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 7. - С. 300-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_7_48 Обгрунтовано послідовність та зміст процесів, які визначають логіку дій під час розробки CRM-стратегій на підприємствах роздрібної торгівлі. На основі вивчення загальних підходів до розробки стратегій та особливостей клієнтоорієнтованості як критерію стратегічного управління розроблено структурно-логічну модель процесного підходу до формування клієнтоорієнтованої (CRM) стратегії підприємства роздрібної торгівлі. У межах цієї моделі основними бізнес-процесами визначено: стратегічний аналіз за проекціями клієнтоорієнтованої діяльності підприємства роздрібної торгівлі (клієнтською, ціннісною проекціями, каналами продажів і STEP-середовищем); цілевстановлення за критерієм відповідності загальній стратегії розвитку підприємства; аналіз і вибір стратегічних альтернатив за критерієм відповідності стратегії розвитку результатам стратегічного аналізу. Для забезпечення дієвості запропонованої процесної моделі визначено входи, інформаційне забезпечення та виходи (результати) кожного процесу.
| 4. |
Краснокутська Н. С. Матричний метод вибору клієнтоорієнтованої стратегічної позиції підприємства [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2015_2_15
| 5. |
Краснокутська Н. С. Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2016. - Вип. 50. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2016_50_27
| 6. |
Краснокутська Н. С. Особливості клієнтоорієнтованого управління на підприємствах [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(2). - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(2)__9
|
|
|