Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тихонченко Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Краснокутська Н. С. 
Лідогенерація як інструмент формування клієнтоорієнтованих стратегій мережевих підприємств [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 11. - С. 428-433. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_11_69
Обгрунтовано стратегічні напрями лідогенерації як інструмент підвищення клієнтоорієнтованості мережевих підприємств. На основі вивчення загальних принципів і методів лідогенерації визначено ступінь відвідуваності Інтернет-магазинів товарів FMCG на ринку Харкова, досліджено структуру їх клієнтського трафіку, проаналізовано змістовність сторінок Інтернет-магазинів у соціальних мережах з точки зору формування та реалізації потенціалу лідогенерації. Базуючись на результатах аналізу, а також ключових індикаторах лідогенерації, запропоновано науково-методичний підхід до обгрунтування її стратегічних напрямів з метою підвищення клієнтоорієнтованості мережевих підприємств, що грунтується на коефіцієнтному методі, факторному аналізі та аналізі чутливості. У межах цього підходу основними критеріями, за якими здійснюється вибір пріоритетів лідогенерації, визначено чутливість обсягів реалізації товарів до змін коефіцієнта конверсії, чутливість до змін структури трафіку та середнього чека. Позиціонування напрямів лідогенерації в обраній системі критеріїв дозволяє науково обірунтувати пріоритети її здійснення, дотримуючись при цьому принципу клієнтоорієнтованості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.134 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Краснокутська Н. С. 
Особливості стратегічного аналізу під час формування crm-стратегій у підприємствах торгівлі [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко, А. М. Одарченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2015. - № 5(1). - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_5(1)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.832 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Тихонченко Р. С. 
Розробка CRM-стратегії на підприємствах роздрібної торгівлі на основі процесного підходу [Електронний ресурс] / Р. С. Тихонченко // Бізнес Інформ. - 2015. - № 7. - С. 300-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_7_48
Обгрунтовано послідовність та зміст процесів, які визначають логіку дій під час розробки CRM-стратегій на підприємствах роздрібної торгівлі. На основі вивчення загальних підходів до розробки стратегій та особливостей клієнтоорієнтованості як критерію стратегічного управління розроблено структурно-логічну модель процесного підходу до формування клієнтоорієнтованої (CRM) стратегії підприємства роздрібної торгівлі. У межах цієї моделі основними бізнес-процесами визначено: стратегічний аналіз за проекціями клієнтоорієнтованої діяльності підприємства роздрібної торгівлі (клієнтською, ціннісною проекціями, каналами продажів і STEP-середовищем); цілевстановлення за критерієм відповідності загальній стратегії розвитку підприємства; аналіз і вибір стратегічних альтернатив за критерієм відповідності стратегії розвитку результатам стратегічного аналізу. Для забезпечення дієвості запропонованої процесної моделі визначено входи, інформаційне забезпечення та виходи (результати) кожного процесу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 350.853 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Краснокутська Н. С. 
Матричний метод вибору клієнтоорієнтованої стратегічної позиції підприємства [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 2. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2015_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.159 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Краснокутська Н. С. 
Основні критерії та методи збільшення клієнтської цінності у підприємствах [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. - 2016. - Вип. 50. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2016_50_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.1 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Краснокутська Н. С. 
Особливості клієнтоорієнтованого управління на підприємствах [Електронний ресурс] / Н. С. Краснокутська, Р. С. Тихонченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(2). - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 641.151 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського